Blogg

Slik setter du deg gode mål – 5 tips

Mange av oss setter oss nye mål gjennom året – enten det er forretningsmål eller [...]

Ny som leder? Her er noen gode tips!

Å være ny som leder kan være både spennende og skummelt. Plutselig har du ansvaret [...]

Organisasjonsutvikling – er bedriften din «fit» eller ferdig?

Hvordan kan du bygge en organisasjon som både er robust nok til å takle morgendagens [...]

Hvorfor bør ledere trene på historiefortelling?

I en hverdag der informasjonen skal flyte, meninger utveksles og strategier diskuteres, er evnen til [...]

Arrogant eller overlegen? Folkeskikk på jobb kan lønne seg.

Folkeskikk er noe de aller fleste av oss lærer som barn, både fra foreldre, lærere [...]

Hvordan kan du håndtere stress bedre?

De fleste av oss vil trolig aldri bli kvitt stress. Vi kan likevel jobbe med [...]

Aldersdiskriminering: Femti, feit og ferdig?

Du har sikkert hørt om «femti, feit og ferdig» tidligere. Uttrykket som, satt på spissen, [...]

5 tips for å løse konflikter

Konflikter er en del av arbeidslivet. Men – når vi unngår en problemstilling, eller lar [...]

Hva kjennetegner en god leder?

Vi tror at de aller fleste har potensial til å bli en dyktig leder. Hvilke [...]

7 tips til å bygge psykologisk trygghet på arbeidsplassen

Hvis det finnes én enkeltfaktor som har vist seg å være viktigere enn alle andre [...]